Serwis mechaniczny
- Zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa podczas obsługi klienta – pracownicy pracują w maseczkach ochronnych i w rękawiczkach ochronnych, nie ma bezpośredniego kontaktu z wydychanym powietrzem na klienta
- Specjalne bariery ochronne między Doradcą a Klientem ograniczające kontakt – specjalnie zamontowane bariery plexi w wysokości około 65 cm , zakładane folie na kierownice i siedzenie kierowcy
- Możliwość obsługi bez konieczności wchodzenia do stacji usługa drop-in –pozostawienie samochodu do obsługi bez konieczności wchodzenia do serwisu:
1. Klient podczas umawiania zgłasza chęć obsługi bez konieczności wchodzenia na stację
2. Klient podjeżdża na stację i telefonicznie zgłasza swoja obecność.
3. Otwarcie zlecenia odbywa się poprzez kontakt telefoniczny, doradca zapisuje ustalenia z Klientem na zleceniu, ustala koszty i drukuje zlecenie.
4. Doradca wychodzi do klienta i odbiera pojazd, klient pozostawia kluczyki wewnątrz pojazdu
5. Jeśli Klient nie chce papierowego zlecenia doradca wykonuje zdjęcie dokumentu i przesyła je klientowi na telefon. Klient odsyła SMS zwrotny z akceptacja kosztów. Jeśli Klient nie ma możliwości odebrania MMS, doradca wysyła SMS z informacją.
6. Po wykonanej usłudze, doradca kontaktuje się z Klientem i dokonuje telefonicznego wydania pojazdu – wyjaśnia wykonane czynności i przekazuje informacje o stanie samochodu, kolejnym przeglądzie itp.
7. Klient wraca po samochód i telefonicznie informuje o gotowości odbioru pojazdu
8. Doradca wychodzi z terminalem i fakturą. Klient dokonuje płatności i odbiera pojazd.
- Dezynfekcja auta po wykonanej usłudze serwisowej, zakładanie folii na kierownice i siedzenie kierowcy
- Ozonowanie wnętrza kabiny pojazdu po każdym przeglądzie do 30 maja b.r.
- Bezpieczna poczekalnia dla klientów serwisu – rozsunęliśmy fotele do bezpiecznej odległości 2m, tak, aby klienci nie siedzieli zbyt blisko siebie, dostępny płyn do dezynfekcji rąk, mydło antybakteryjne

Serwis blacharsko-lakierniczy
- Dokumentacja fotograficzna naprawy przesłana na maila
- Dezynfekcja tuż przed przekazaniem pojazdu
- Przesłanie niezbędnych dokumentów drogą mailiową
-
Pełna dezynfekcja pojazdów przed przekazaniem klientowi – zakładamy specjalną folię na kierownicę i siedzenie kierowcy, ponadto dezynfekcja specjalnym płynem odkażającym elementów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na klamki, kierownicę, kluczyki, panel sterujący oraz klamry pasów bezpieczeństwa.
Salon samochodów nowych
- Możliwość zakupu auta bez wychodzenia z domu – składamy ofertę drogą mailową, telefonicznie, przekazywanie dokumentów przez kuriera, dostarczenie samochodu w obszarze Warszawy przy wcześniejszym ustaleniu z klientem na wyrażne Jego życzenie
- Wszystkie formalności załatwiane online
- Wirtualny salon sprzedaży dostępny na naszej stronie – możliwość wideo rozmowy z doradcą, który ma możliwość zaprezentowania zdalnie samochodu i udostępnić wszelkie materiały, zdjęcia. Wejście przez www.chodzen.pl do zakładki Witamy w Internetowym Salonie Toyoty i przejście do wideo rozmowy tylko w przypadku kiedy klient ma dostępny i kamerę i mikrofon, jeśli nie to klient jest przekierowany do wypełnienia formularza kontaktowego. Również możliwość prezentacji samochodu na urządzeniu mobilnym (tablet)
- Zakupiony pojazd dostarczamy pod wskazany adres – przy wcześniejszym ustaleniu z klientem na Jego prośbę
- Pełna dezynfekcja pojazdu po każdej jeździe testowej ( w obecnej sytuacji są to tylko krótkie użyczenia znanym nam klientom) – klamki, deska rozdzielcza, boczki, kierownica pozostałe elementy i wszystkie elementy z którymi klient może mieć kontakt dotykowy dezynfekowane są specjalnym płynem dezynfekującym

Salon samochodów używanych
- Wszystkie samochody są regularnie dezynfekowane oraz ozonowane – po ewentualnych jazdach próbnych z klientem samochody są ozonowane i każdy samochód dezynfekowany
- Wszystkie formalności związane z zakupem załatwiane z on-line – faktury i płatności można załatwić drogą elektroniczną przy zachowaniu wszelkich procedur bezpieczeństwa i ostrożności
- Wideo czat z doradcą handlowym – na tej samej zasadzie trzeba przepisać co w salonie
- Prezentacja samochodu online – też tak jak w salonie trzeba przepisać również prezentacja na urządzeniu mobilnym (tablet)
Sprzedaż flotowa
- Stała dostępność samochodów osobowych i użytkowych – pełna gama samochodów osobowych i dostawczych zawsze dostępna w ciągu 14 dni
- Spotkania handlowe w formie videokonferencji – to jest to samo co wideo rozmowa co ma salon itd. trzeba to przepkopiować
- Możliwość załatwienia wszystkich formalności online – od momentu złożenia zamówienia przez klienta do końcowego etapu odbioru pojazdu wszelka dokumentacja związana z rejestracją auta odbywa się drogą elektroniczną przy zachowaniu wszelkich możliwych środków bezpieczeństwa
- Dostarczenie zakupionych samochodów do siedziby firmy – jeśli jest taka potrzeba doradca dostarczy samochód do siedziby firmy
- Pełna dezynfekcja pojazdów przed przekazaniem klientowi – zakładamy specjalną folię na kierownicę i siedzenie kierowcy, ponadto dezynfekcja specjalnym płynem odkażającym elementów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na klamki, kierownicę, kluczyki, panel sterujący oraz klamry pasów bezpieczeństwa.

Ubezpieczenia
i usługi finansowe
- Odpowiedzi na na zapytania o wysokość stawki realizujemy w formie telefonicznej lub mailowej
- Polisy wysyłamy drogą mailową
- Oryginał polisy wysyłamy pocztą
- Płatność realizujemy za pomocą przelewu z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa i ostrożności
Sprzedaż części
i akcesoriów
- Możliwość zamawiania części drogą elektroniczną : telefonicznie ; e-mail ; sklep.toyota.pl
- wysyłka części za pobraniem, kurierem lub odbiór osobisty

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Toyota Chodzeń Warszawa
ul. Czerniakowska 102
tel. 22 851 51 51
skype
Toyota Chodzeń Warszawa
Toyota Chodzeń Piaseczno
ul. Puławska 52
tel. 22 757 00 25
skype
Toyota Chodzeń
Toyota Carter Gdańsk
al. Grunwaldzka 260
tel. 58 340 22 22
Lexus Warszawa Puławska
ul. Puławska 562
tel. 22 544 06 06